• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skifta lån

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Många ”låter som....” Kanske bättre ts förklarar mer innan ni skickar ekobrott osv på hen.

Är det ett bolag som har pengarna som hen ska låna ut till dig? Därför det ska se ut som en investering?
 
Senast redigerad av en moderator:

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Kan det vara så att t.ex utlånarens föräldrar inte ska se att utlånaren har lånat TS pengar. Framförallt tagit lån för att låna till sin vän... stalltips..
 

Nomerosa

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
3 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Många ”låter som....” Kanske bättre ts förklarar mer innan ni skickar ekobrott osv på hen.

Är det ett bolag som har pengarna som hen ska låna ut till dig? Därför det ska se ut som en investering?

tack, äntligen någon som förstår!

jag ska försöka förklara. Hen har en partner som inte får se att min vän lånar mig pengar självklart.
Inget konstigare än så. Därav frågan, kan jag starta en enskild firma som min vän investerar i, eller går inte det pga skatter mm?? Dåligt insatt därför frågar jag er.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp